FREQUENT ASKED QUESTIONS
Bij Hempire proberen we een levertijd aan te houden van 1 a 2 dagen. Dat betekend dat als u het product vandaag besteld wij ernaar streven dat u het de volgende dag of de dag erop in huis heeft. Het kan echter voorkomen dat dit iets langer duurt i.v.m. feestdagen of een product bestelling die niet op voorraad is.
Nee, we versturen de artikelen in blanco enveloppen en pakketjes. Volledig discreet.
U doet de betaling aan Hempire onder vermelding van u bestelnummer.
Als u kiest voor betalen per bankoverschrijving heeft u 7 dagen de tijd om te betalen. Als wij uw betaling niet binnen 7 dagen na uw bestelling hebben ontvangen, wordt uw bestelling geannuleerd.
U kunt artikel ruilen zoals beschreven in onze algemene voorwaarden.
Tijdens het winkel op onze website en bij het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. Je herkent de veilige verbinding aan het slotje links bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze Hempire webshop.
Ja, het minimale orderbedrag bedraagt €20,-.
Wij rekenen standaard € 3,95 verzendkosten binnen Nederland, vanaf en bestelling van € 50,- zijn de verzendkosten gratis. De verzending naar België bedraagt € 13,-.
Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt de bestelling na ontvangst wel terugsturen. Zie hiervoor de retourvoorwaarden.
Ja, het is mogelijk om je bestelling te volgen indien het een pakketje is. Nadat je order is ingepakt door ons verzendhuis ontvang je namelijk via de email een Track & Trace code waarmee je de status van je bestelling kunt volgen
U kunt de betaling van uw bestelling overmaken naar
ter aanvang van : Hempire
rekening nummer :NL74INGB0006478870
Bic/Swfit nummer: INGBNL2A
Adres bank : ING Bank N.V.
Foreign Operations
PO Box 1800
1000 BV Amsterdam
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hempire.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Ja wij verzenden ook naar België, voor sommige producten gelden er echter wel verzendristricties.
Wij kunnen geen CBD houdende producten naar België verzenden.
Wij kunnen bijvoorbeeld wel zaden of vaporizers, etc verzenden
Je krijgt de verzendkosten alleen vergoed als sprake is van een verkeerd geleverd product of mankement.
Door boven in de pagina bij de zwarte balk mijn account aan te klikken.
Je komt dan op de pagina waar je je kan inschrijven of indien je al lid bent meteen kunt inloggen.
Nadat je een account bij ons hebt aangemaakt kun je je huidige en eerdere bestellingen inzien,
Ook kun je je accountgegevens zoals bijvoorbeeld je telefoonnummer of adres wijzigen.